Jakie rasy piesków są najfajniejsze?

Ponieważ od wczoraj ten piesek nie daje mi spokoju, tak się zastanawiam jakie rasy piesków są najfajniejsze do mieszkania. Bardzo podobają mi się beagle, ale czytałam że trzeba mieć do nich mnóstwo cierpliwości bo długo uczą się posłuszeństwa i nie siusiania w domu. A poza tym mają twardą sierść, której wszędzie pełno.


Strasznie, strasznie podobają mi się flaty i setlery irlandzkie. Uważam, że to najpiękniejsze psiaki na świecie. Podobno są bardzo towarzyskie i skore do zabawy. Mam nadzieję, że kiedyś będę miała jednego z nich :)


Poza tym zawsze podobały mi się owczarki niemieckie. Rodzice mieli jednego, ale mimo ślicznego pyszczka i "słodkich minek", trudno go było "ułożyć". Był bardzo zwariowany na punkcie kotów, raz myślałam, że mi ramie wyrwie jak szarpnął, żeby za jednym pobiegnąć. Posłuszeństwo - w skali od 1 do 10, może 2 (z wyjątkiem ojca - u niego 9), łakomstwo - 10 (jak wpadł do kuchni, na wszystkie szafki wlazł, żeby poniuchać za czymś do jedzenia), przebiegłość - 10 zwłaszcza w omijaniu przeszkód, żeby się dostać na kanapę. Miły, słodki piesiaczek dla swoich, ale obcego by zeżarł, gdyby wszedł na jego teren, do mieszkania w domu wielorodzinnym by się nie nadawał. Umęczyłby właścicieli i siebie.


Więc jakie psiaki do mieszkania są najlepsze?

Komentarze

Popularne posty