Przegońmy zimę kolorami

Ja wiem, że za oknem śniegi i mrozy, ale za 2 (słownie: dwa) dni WIOSNA !!!!!!


Czy to nie cudowne? Spalmy więc lub utopmy marzannę i ubierzmy się kolorowo, żeby ją przywołać :) Właśnie wygrzebałam z szafy kolorowe ciuchy i stwierdziłam, że przydałyby się jakieś dodatki i nowa torebka. Koleżanka dała mi namiary na fajne kolczyki, ale jeszcze się zastanawiam które wybrać, chociaż w takich cenach, że pewnie wezmę kilka. Może dobiorę w jednym sklepie też torebkę... Generalnie, uważam, że w sklepie który mi poleciła cała biżuteria jest boska, taka niepowtarzalna i co najważniejsze: nie chińska :)


A Wy gdzie kupujecie dodatki? Mi się już kilka lat temu spodobały takie polish hand-mading, chociaż pierwszy raz trafiłam na stronę, zbierającą różnych autorów (nie mówię o allegro), na taką galerię rękodzieła :)

Komentarze

Popularne posty